Mogą Państwo złożyć reklamację, jeżeli towar jest wadliwy.
Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji na każdy produkt sprzedawany w sklepie myroses.pl jest podany w opisie produktu i jest liczony od momentu jego wydania.
Jeżeli otrzymany produkt posiada wadę, Klient może skorzystać:
z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub importera);
z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie sklepu.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu – numer telefonu +48 728 934 564
Napisz do nas: kontakt@myroses.pl
Jak złożyć reklamację:
Złóż reklamację:
mailowo – kontakt@myroses.pl (podczas przesyłania maila prosimy ustawić żądanie potwierdzenia dostarczenia i żądanie potwierdzenia przeczytania maila przez obsługę sklepu lub kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia czy sklep maila otrzymał);
pisemnie – na adres FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KINGA ARCISZEWSKA-IMIOŁCZYK z siedzibą przy ul. Łódzka 3,1 98-220 Zduńska Wola.
Można skorzystać z wzorów załączonych na dole strony (różne żądania).
Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji i ustali kolejne kroki.
Zapakuj bezpiecznie produkt tak by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu, najlepiej w oryginalne opakowanie. Prosimy do paczki dołączyć formularz reklamacji oraz (opcjonalnie) dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. Ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji.
Nie wysyłaj paczki.
Poczekaj na kontakt z obsługą sklepu. W zależności od Państwa żądania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji obsługa sklepu poinformuje co należy zrobić, gdzie i w jaki sposób odesłać wadliwy produkt.
Instrukcja:
Proszę opisać na czym polega niezgodność towaru z umową, określić czy niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna. (Niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy kupiony towar nie nadaje się do używania zgodnie z przeznaczeniem.)
Określić czas ujawnienia się niezgodności towaru z umową.
Wybrać jedną z opcji:
Żądam naprawy towaru;
Żądam wymiany towaru;
Sprzedawca może zmienić Twoje żądanie, czyli naprawę na wymianę lub na odwrót, gdy:
Jest ono niemożliwe do wykonania
Żądanie jest niemożliwe do wykonania, jeśli nie ma technicznych możliwości spełnienia go, np. towar nie jest już produkowany (przy wymianie) albo części zamienne są niedostępne (przy naprawie).
wymaga nadmiernych kosztów dla sprzedawcy
Spełnienie roszczenia wymaga nadmiernych kosztów wtedy, gdy inne działanie będzie wyraźnie tańsze, np. gdy żądasz wymiany urządzenia, w którym przepalił się przewód, naprawa może się okazać tańszym rozwiązaniem.
W przypadku wystąpienia istotnej niezgodności towaru z umową, jeśli sprzedawca:
odmówił naprawy / wymiany towaru
nie naprawił / nie wymienił towaru
próbował naprawić / wymienić, ale towar nadal jest niezgodny z umową
oświadczył, że nie naprawi / nie wymieni towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Państwa (np. zbyt długi czas naprawy)
możesz żądać :
Obniżenia ceny;
Odstąpienia od umowy
Do reklamacji można załączyć zdjęcia (opcjonalnie) wskazujące na ww. wadliwość towaru oraz dowód zakupu (opcjonalnie).
Poniżej udostępniamy wzory formularzy reklamacyjnych – różne żądania:
Reklamacja towaru – naprawa lub wymiana
Reklamacja towaru – obniżenie ceny po żądaniu naprawy lub wymiany
Reklamacja towaru – odstąpienie od umowy po żądaniu naprawy lub wymiany
Reklamacja towaru – obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy w związku z istotną niezgodnością z umową